vrijdag 9 januari 2009

Dead End

Beste lezers,

zoals jullie de afgelopen tijd wel gemerkt hebben, is deze blog een beetje verwaarloosd. Ik heb besloten om toch nog maar alle zooi erop te gooien die ik in die tijd niet gedurft heb erop te zetten. Jullie mogen oordelen. Het lijkt misschien wel een wederopstanding, een nieuw tijdperk, maar het is slechts de laatste opleving van een vlam vlak voordat hij dooft, de wilde uitval van een gewond dier dat nergens meer naartoe kan. Dit is voorlopig het laatste bericht op deze blog.

Maar wees gerust, de mensen die de komende zeven maanden tijd over hebben en mij willen lezen kunnen hier terecht, http://the-strange-voyage.blogspot.com/. Hier zal ik verslag doen van mijn trip naar down-under en nieuwe gedichten plaatsen.

It's been an honour, but all things come to a dead end.

Sincerely,
The Stranger

5 opmerkingen:

Suzanne zei

Stranger,

met plezier zullen we de wedervaren van je trip lezen, we hopen dat het fantastisch wordt.
Zeven maanden lang dus zullen we jou kunnen volgen, even meedromen, even denken dat we erbij zijn, even meekijken door jouw ogen. Stel het goed en wees er zeker van we kijken over je schouder mee. Maak er iets onvergetelijk goed van.
Liefs van Suzie.

The Stranger zei

lieve suzie,

dat moet zeker gaan lukken! nog bedankt voor jouw bijdrage aan dit geheel :) really appreciated.

ciao,
ts

Peter J.R. Vermaat zei

May the Force be with you!

hehe

;-]

Zavel zei

[en vergeet deze niet...]

The Stranger zei

thank you:) dat zal ik zeker niet vergeten!