zondag 8 juni 2008

Eerste bericht op deze blog

adghbasdjkasdb

8 opmerkingen:

eric rosseel zei

Da's een prima start !
De hemel zal sidderen!

The Stranger zei

Haha, we zullen zien :)

Anoniem zei

Succes met je blog, inpiratie voor nog meer prachtige gedichten, geluk vooral geluk, wens ik jou "stranger"...
Suzanne alias Suzaninka.

The Stranger zei

Bedankt Suzanne :)

Blagask Udugov zei

Stranger, als je wil weten wie ik ben stuur me dan een PM, dan kan ik je er één terug sturen. Ik ben namelijk nogal gesteld op mijn onbekendheid..

grt
Blagask Udugov

The Stranger zei

ik zou graag willen maar heb geen idee hoe...

stuur jij mij maar een dan kan ik vast reageren!

Blagask Udugov zei

Ha, maar dat is het 'em nou net.. Via jou profiel kan ik geen e-mail sturen.. dacht ik toch. Ik ga het direct nog eens bekijken.

Nee, ja.. inderdaad dus.. je moet bij de instellingen van je gebruikersprofiel nog een e-mailadres invullen.

The Stranger zei

maar ik kan blijkbaar ook niet hetzelfde bij jou... hmm oke, ik voeg er een toe... voor even dan.