maandag 8 december 2008

ORP 8.2 is uitgegeven!

Een ORP vol Faust.

Vol trots presenteert Op Ruwe Planken haar nieuwe nummer met als thema Faust. Een bundel over vallende helikopters, zussenliefde, pinguïndiepte en een meisje dat Marlboro Light rookt op blote voeten. Opnieuw een prachtige bundeling van verhalen en gedichten!

Met bijdragen van Wil Fraikin, Gerard Scharn, Eva Mouton, Peter Vermaat, Simon Ranger, Lizette van Geene, Estelle Boelsma, Martijn Teerlinck en Jan Aelberts. Daarnaast vind je in dit nummer ook een recensie van de dichtbundel Tumult van Maarten Inghels. Het omslag is ontworpen door Joeri van Putten (Smoove Business).
ORP 8.2 is voor slechts 3 euro verkrijgbaar bij deze boekhandels. Bestellen kan ook per e-mail (dit is zonder verzendkosten!): administratie@opruweplanken.nl.

En voor slechts 10 euro per jaar ben je abonnee van het ruwste tijdschrift van Nederland!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is het begin van een glansrijke carrière..
Hou ons op de hoogte!

The Stranger zei

haha dat zal ik zeker doen :)

Suzanne zei

Ik koop er eentje!S.

Suzanne zei

Geraak er niet via het mailadres!

The Stranger zei

gewoon het mailadres copieren en dan een mailtje daar naar sturen, met de inhoud dat je er een wilt kopen... ik denk dat het zo werkt. het is geen link iig.

Suzanne zei

administratie@opruweplanken.nl

ik tik al mijn gegevens in en na op verzenden te hebben geklikt verschijnt er: geen voldoende gegevens betreffende mailadres dit heb ik dus meerdere keren geprobeerd!

The Stranger zei

leg je probleem anders ff voor aan info@opruweplanken.nl anders weet ik het ook niet... stuur eens een mailtje met je adresgegevens, dan probeer ik het wel voor je. als je dat wilt ofcourse

Suzanne zei

Liefje, het is niet zo dat je nu op je lauweren moogt zitten, ik verlang een nieuw gedicht te lezen!