zaterdag 8 november 2008

Sysan - Atum opgenomen in Op Ruwe Planken

Beste Simon,

De kopijvergadering van Op Ruwe Planken heeft deze week plaatsgevonden. Wij willen graag het gedicht 'Sysan - Atum (I/IV)' plaatsen in het aankomende nummer. Wij plaatsen daarbij ook altijd een klein stukje met informatie over de auteur. Zou je deze beknopte biografie (maximaal vier regels) zo snel mogelijk naar mij kunnen sturen?

Als je ten slotte ook je adresgegevens meestuurt, dan kunnen we je een auteursexemplaar toesturen.

Alvast hartelijk bedankt! Ik hoop snel van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Alex Rutten


Sysan - Atum (I/IV)

helikopters vallen
in vloten
naar beneden

de grond
ligt bezaaid
met wrakblad

8 opmerkingen:

Suzanne zei

Proficiat, ik zou graag een exemplaar ontvangen, liefst gesigneerd, uiteraard tegen betaling.
Fantastisch!

The Stranger zei

hehe zoveel stelt het niet voor... ik zal kijken of ik er een voor je kan krijgen :)

eric rosseel zei

alle begin is makkelijk (sic) !

The Stranger zei

en toch moet men ergens beginnen.

(eindelijk een teken van leven:P)

Anoniem zei

Ve(ry) nice ;)

The Stranger zei

dankje :)

Blagask Udugov zei

gecongratuleert!

The Stranger zei

wederom dank :)